Friday, December 30, 2011

Kawan Aku


Dulu waktu kecik aku sering dikeliling kawan.Mungkin aku dulu memang senang nak 'going in' dengan sesiapapun.Sekarang pun aku masih bersikap senang macam tu.Sedangkan kerja aku pun perlukan aku untuk disenangi oleh orang,kalau tidak tentu aku dah keluar dari posisi aku sekarang.
Ok,kalau sekarang setiap kawan yang rapat dengan aku sedikit demi sedikit menjauhkan diri dari aku,entah kenapa,mungkin aku ni jenis yang kurang berpelajaran seperti mereka sekarang,yalah dulu memang semua level yang sama,bodoh pandai kau tetap ambik upsr,pmr,spm jugak.Tapi sekarang,kau dah masuk IPTA,aku yang rapat dengan kau pun kau tinggal,konon nak sama levelkan kau punya otak.Takkan sama bro,pernah aku terdengar satu kata-kata yang entah di mana aku dengar aku pun tak ambik port berbunyi " kawan yang kenal dengan kau kurang dari empat tahun takkan dapat paham dan kenal kau,macam kawan yang kenal kau lebih dari lapan tahun".Aku bukan nak meroyan tak tentu pasal kat sini,tapi kalau kau dah ingat balik dengan aku,do come,and i'll welcoming you as everyday we meet before.Aku takkan lupa kawan,cuma mungkin sekarang aku dah ada komitmen kerja,tapi aku takkan pernah lupa kawan.



(gambar diambik dari styledip.com)

No comments:

Post a Comment